چرا بهتر است در املاک از فیجتال استفاده کنیم؟

چرا بهتر است در املاک از فیجتال استفاده کنیم؟
در این مقاله از وب سایت مرکزی قرار است  پاسخ به سوال چرا بهتر است در املاک از فیجیتال استفاده کنیم؟ پرداخته ایم اگر در حوزه املاک در حال فعالیت هستید و به دنبال روش هایی برای فروش و تجربه بهتر هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید

فیجیتال یا (Phygital) یک اصطلاح است که برای توصیف ادغام تجربیات فیزیکی و دیجیتال استفاده می شود. این اصطلاح نسبتاً جدید است و در چند وقت اخیر در صنعت های مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد در صورتی که این مفهوم سال هاست که وجود داشته است تنها ما از آن اطلاعی نداشتیم. در واقع در این مقاله از وب سایت مرکزی قرار است  پاسخ به سوال چرا بهتر است در املاک از فیجیتال استفاده کنیم؟ پرداخته ایم اگر در حوزه املاک در حال فعالیت هستید و به دنبال روش هایی برای فروش و تجربه بهتر هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید،  در صنعت املاک، از Phygital برای ایجاد تجربیات جذاب تر و آموزنده تر برای خریداران و فروشندگان استفاده می شود. دلایل زیادی وجود دارد که چرا متخصصان املاک از فیجیتال (Phygital) استفاده می کنند. یکی از دلایل ایجاد یک تجربه یکپارچه تر برای مشتریان آنهاست. برای مثال، یک مشاور املاک ممکن است از یک تور واقعیت مجازی برای دادن پیش نمایشی از یک خانه به خریدار استفاده کند بدون اینکه مجبور باشد از خانه خود خارج شود. یا، آنها ممکن است از یک چاپگر سه بعدی برای ایجاد یک مدل از یک خانه استفاده کنند تا خریدار بتواند حس بهتری از چیدمان و اندازه داشته باشد. دلیل دیگر برای استفاده از Phygital فیجیتال دستیابی به مخاطبان گسترده تر است. برای مثال، یک مشاور املاک ممکن است یک وبلاگ ایجاد کند یا ویدیوهایی را در رسانه های اجتماعی منتشر کند تا اطلاعاتی در مورد بازار و خانه هایی که برای فروش دارد به اشتراک بگذارد. این به آنها اجازه می دهد تا به خریداران و فروشندگان بالقوه ای برسند که ممکن است به طور فعال به دنبال خانه نباشند. در نهایت، متخصصان املاک از Phygital برای جلوتر ماندن از رقبای خود استفاده می کنند. صنعت املاک دائماً در حال تغییر است و Phygital راهی برای جلوتر ماندن از رقابت است. با استفاده از فناوری فیجیتال برای ایجاد تجربیات جذاب تر و آموزنده تر، متخصصان املاک می توانند مشتریان بیشتری را جذب کنند و معاملات بیشتری را ببندند. با توجه به اینکه این روزها نوسانات قیمت در بازار مسکن سبب کاهش معاملات در بنگاه های املاک در سراسر کشور شده است استفاده از فناوری فیجیتال در چنین برهه زمانی از بازار مسکن می تواند شما را یک قدم از رقبایتان جلو بیاندازد اگر نیاز به مشاوره در زمینه فیجیتال املاک دارید تنها کافی است با ما در دپارتمان املاک مرکزی به آدرس رشت، گلسار، بلوار گیلان، نبش خیابان 176 ارکیده ارتباط بگیرید و یا در وب سایت املاک مرکزی برای ما پیام بگذارید تا در اسرع وقت با شما ارتباط بگیریم.

فیجیتال املاک

نمونه هایی از نحوه استفاده از Phygital در املاک:

تورهای واقعیت مجازی: تورهای واقعیت مجازی (VR) به خریداران اجازه می دهد بدون اینکه خانه خود را ترک کنند، از خانه بازدید کنند. این می تواند راهی عالی برای صرفه جویی در وقت و هزینه باشد، و همچنین می تواند راهی خوب برای درک حس خانه قبل از برنامه ریزی نمایش حضوری باشد.
چاپ سه بعدی: چاپ سه بعدی می تواند برای ایجاد مدل خانه ها استفاده شود. این می تواند برای خریداران که می خواهند حس بهتری از چیدمان و اندازه یک خانه داشته باشند، یا برای فروشندگانی که می خواهند یک ابزار بازاریابی برای خانه خود ایجاد کنند مفید باشد.
پهپادها: پهپادها می توانند برای گرفتن عکس ها و فیلم های هوایی از خانه ها استفاده شوند. این می تواند راهی عالی برای نشان دادن موقعیت مکانی یک خانه یا برجسته کردن ویژگی های منحصر به فرد آن باشد.
فناوری خانه هوشمند: فناوری خانه هوشمند می تواند برای ایجاد یک تجربه تعاملی و شخصی تر برای خریداران و فروشندگان استفاده شود. به عنوان مثال، یک خریدار ممکن است بتواند از یک برنامه خانه هوشمند برای کنترل چراغ ها یا ترموستات در خانه ای که در حال بازدید است استفاده کند. یا، یک فروشنده ممکن است بتواند از یک برنامه خانه هوشمند برای نشان دادن نحوه کار ویژگی های خانه به خریداران استفاده کند.
اینها فقط چند نمونه از نحوه استفاده از Phygital در املاک هستند. با ادامه پیشرفت فناوری، می توانیم انتظار داشته باشیم که حتی شاهد استفاده های نوآورانه و خلاقانه تری از Phygital در آینده باشیم. فیجیتال در صنعت املاک و مستغلات به سرعت در حال گسترش است و مزایای زیادی را برای خریداران، فروشندگان و متخصصان املاک و مستغلات ارائه می دهد. ما در دپارتمان املاک مرکزی با استفاده از فناوری فیجیتال به صورت گسترده در منطقه یک شهر رشت محله های گلسار رشت، دیلمان، شهرک بهشتی و ... در حال فعالیت هستیم با استفاده از فیجیتال سعی کرده ایم خرید را برای مشتریانمان راحت تر نماییم تنها کافی است برای خرید آپارتمان، ویلا، زمین و مغازه در گلسار رشت با همکاران ما در املاک مرکزی تماس حاصل نمایید تا در  اسرع وقت با شما تماس گرفته و درخواستتان را برای خرید ملک پیگیری نماییم.

 

جدید ترین بلاگ ها